Vill tillbaka!

Ååh, jag läste Emmas inlägg om att hon skulle lägga ut bilder från när hon var i Indien och helt plötsligt längtade jag oerhört mycket efter att åka till Kreta igen! Det är så himla vackert där. Finns så otroligt mycket att se. När jag var där så bodde vi på ett hotell som ligger i Almerida. Värdens finaste ställe. Inte stort så räkna inte med någon shopping. Men det var jätte nära till havet och stranden var världens finaste. Det var jätte skönt i vattnet och precis lagom varmt i luften. Det var inte så varmt så att man inte kunde gå ut men det var helt klart tillräckligt varmt. Spenderade den mesta av tiden där med att bada men åkte också till andra ställen på ön där det finns mycket vackert att se. Naturen är helt fantastik och Grekisk mat är ju inte helt fel. Nån gång ska jag tillbaka dit. Det har jag bestämt mig för. Nej nu måste jag tänka på något annat. Kommer ju att bli helt deprimerad när jag inser att jag är kvar här i kalla Sverige.

Snart är lördagen slut. Jag kan inte riktigt fatta det. Helgen har gått så sjukt snabbt. Imorrn är det söndag och sen är det skola igen. Jag är nästan lite avundsjuk på alla som har lov nu, men sen kom jag på att jag har lov vecka 10 när alla andra måste gå i skolan. Jag har fortfarande ett lov att se fram emot ;)

 


Bilden tagen från balkongen på hotellet.

Kramar
/Tilda


Kommentarer
Postat av: My Svarar

Oj, tack!

Inte ofta man hör det, haha. :)

2010-02-28 @ 00:06:32
URL: http://sick.blogg.se/
Postat av: V I L M A

sv: tack! :D

usch jag hatar franska revolutionen!

2010-02-28 @ 11:41:25
URL: http://viilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad var det du ville säga?:

Trackback
RSS 2.0