Jag mår ganska bra idag

Jag mår ganska bra idag faktiskt. Har lite ont i huvudet och hostar men det känns inte som ett stort problem efter att jag låg i sängen större delen av gårdagen. 38,7 graders feber när man vaknar är inte en jätte kul överraskning. Jag frös ena stunden och den andra så var jag så varm att jag knappt stod ut. Hur som helst så mår jag bättre och kan nog åka och se på bio med vännerna imorrn i alla fall. I love you Phillip Morris blir det som vi ska se på i morgon. Ska bli jätte roligt. Fast hur ska man göra med det här att boka innan. Det läggs ju till typ tio kronor och eftersom vi är typ tio personer så blir det liksom hundra kronor exta. Fast asså man betalar ju för sig själv, men i alla fall.




Kramar
/Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad var det du ville säga?:

Trackback
RSS 2.0