Måndag 01/03

Jaha så var det mars. Gud vad tiden går snabbt nu för tiden. Det känns som om det var jullov för inte alls länge sedan. I dag var det första dagen vi gick i grannskolan. Och herregud vad konstigt det kändes. Det var som om någon typ spolat tillbaka tiden några år. Jag gick ju där förut men det kändes ändå så himla avlägset. Katya var sjuk idag men hon kommer nog imorrn.

Igår så kom det faktiskt hem ett skrivbord, och rent blev det! Nya jeans köpte jag också.
Jag hade tänk lägga upp bilder på mit skrivbord och jeansen men nu verkar det inte som om jag ska kunna ladda upp några bilder alls. Jag kanske lägger upp dom imorrn istället.


Kramar
/Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad var det du ville säga?:

Trackback
RSS 2.0