Onsdag

Gud vad snabbt tiden går. Alldeles nyss hade ju lovet bara börjat! Jag kan inte fatta att det snart är slut. Fast sen är det ju påsklov ganska snart också. Men åååh jag vill verkligen inte gå till skolan! Jag orkar bara inte liksom. En veckas lov räcker helt enkelt inte. Men ikväll är det grey's anatomy! Jaaa! och så är det vampire dairies imorrn. Gud vad alla kommer att bli chockade. Jag vet vad som händer i de närmaste avsnitten och seriöst alla måste titta ;) Jag vet att jag är lite tråkig som lkäser vad som ska hända innan avsnitten sänts, men jag kan inte riktigt hålla mig.

Men men nu måste jag städa.

Många kramar
/Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad var det du ville säga?:

Trackback
RSS 2.0