Sportlov!

Nu har jag avklarat den första helgen av mitt sportlov. Gud vad skönt det är med lov. Nu kommer alla andra sitta i skolan medan jag är hemma och har det najs! Eller katya och rebecka har det ju trevligt de också eftersom även de har lov. I helgen har jag varit och åkt skidor i kungsberget. Det var jätte kul, men lite mycket folk på eftermiddagen. Lite längdskidor blev det också. Jag har så himla ont i mina armar nu! Vaknade upp med träningsvärk i morse från i lördags då vi var i kungsberget och sen så skulle vi ut och åka längd idag. Jag kommer inte kunna röra på mig imorrn. Men nu är jag hemma och ska nog inte åka någonstans mer under lovet.


Kungsberg


Vi åkte längdskidor i högbo. Om man ska åka längd så ska man åka det här. Det är jättefint!


haha ja jag var ju lagom trött efteråt också ;)

Kramar
/Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad var det du ville säga?:

Trackback
RSS 2.0